جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۴۳:۲۵

جزیره کیش مرکز لجستیکی و پشتیبانی حفاری دریایی است

باشگاه خبری فراساحل: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: کیش از سال‌های قبل مرکز لجستیکی و پشتیبانی حفاری دریایی شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایرنا، اکبر ترکان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح از چند طرح صنعتی در کیش افزود: این جزیره به دلیل امکانات مناسب همچون داشتن پد هلیکوپتر، شبکه های پروازی و نخواستن ویزا، مراکز مختلف لجستیکی حفاری دریایی در آن مستقر شده است. وی اظهار کرد: جزیره کیش از سالهای قبل به عنوان مرکز لجستیکی و پشتیبانی حفاری دریایی قرار گرفته است.


ترکان افزود: بیشتر شرکت‌های حفاری ایرانی که در کیش پایگاه، انبار و گارگاه دارند و خدمات مختلف حفاری دارند به سکوهای نفتی نیز خدمات می‌دهند. وی بیان کرد: به دلیل گرانی اجاره روزانه دکل‌های حفاری دریایی، این خدمات بسیار اهمیت دارد و یک روز تاخیر در کار ممکن است ده‌ها هزار دلار خسارت به همراه داشته باشد، مهم این است که بتوانند به موقع و سریع، بهترین کیفیت و خدمات را ارائه دهند.


اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی روز دوشنبه به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مدیران و مسئولان این منطقه، فاز اول مجتمع صنایع نفتی مهران، واحد تولیدی 'مت لوک' تولید کننده شیرآلات و اتصالات ابزار دقیق، شرکت تولیدی اکسون آرا کیش، بانجی جامپینگ و مجتمع مسکونی کرانه را افتتاح کردند. جزیره کیش با وسعت حدود 91 کیلومتر مربع در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.



  کد خبر : 1959
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :